Friday, May 20, 2011

aDoiYaaiii!!!aTo0o0oiiYy!!!

haiyaa...
manyak malu la.....
macham mana boleyh terpele'ot kat tangga smalam...
na taw citernyer...
dengarkan...
eehh!!
cilap plak...
mne bleyh dengar..
kne bacelah...
mcm ni citernyer....
pada petang yang sunyi...
aku tinggal sorg2 kat umah...
pye la boring tataw na wat ape...
tetibe rajin la plak kan....
aku na basuh wall fan kat bilik aku...
mse on the way trn tangga..tah mcm mne la bleyh ta nmpk ank tangga tu...
aku trpijak kat hujung anak tangga 2....
ngan tapak kaki licin...
cangak lagik....
terpele'ot la aku...
ooouuuccchhhh!!!!!!
ppeerrrggghh!!!!prasaan aku mse 2 cukup seronok....
haiyaaa....
sakitnyer...Allah sje yang taw...
na bgn pye la pyh...
mne ta nyer...
dua2 kaki terseliuh...
tangan kiri pown terseliuh...
nak2 plak mse jatuh 2 trlentang....
kne bahagian upper outer quadrant of my gluteal...
AllahuAkbar!!!
sakit seyh....
sob3...
tapi aku ta nangis...
aku kan kuat..
hehe...
na taw mcm mne aku jth...
tgk video ni...
haa...
lbeyh krg cam ni la aku jth...
cumenyer...
aku jth trlentang...
llki ni jth trguling...
plus aku hnye jth 4-6 stairs je...
klu aku jth cam llki ni confirm admit ward pye...
haha...
penyebab jth=>kipas yang dipegang...
=> tapak kaki yang licin...
=>ta nmpk anak tangga...
p/s: tade owg kedua yang tlh menyebabkan saya jth tangga....
nasib baik la tade sesape kat umah...
klu ta lagik malu...
hahaha...
the best way to manage ur shameness is to laugh abt it...
and I manage to laugh abt that...
klu ta tade la aku tls kat blog ni...
hahahahhahahahahaha....

2 comments:

  1. aq taw kenapa sbnarnya ko jtuh....ingt no 2 kowt~~hahahahahaaa...........

    ReplyDelete