Sunday, July 3, 2011

i'm LettiNg y0u g0...and wAit f0r tHe nEw...

Assalamualaikum…
Today aku na jadik emo cikit…
Urm…how to start ha???
K la….camni citernyer…
Once upon a time, aku pernah couple ngan sowg lelaki ni….
Just for 1 week….
Urm…sekejap je kan….
Spnjg kitowg couple hati aku rasa ta tenang….
Semak (bahasa yang mudah faham)…urm…pernah ta kowg rasa cam 2…
Cut to da chase…makin lama aku knal dia makin aku selesa ngan dia….
Urm…bisikan syaitan la tu….
2 la keje syaitan kan….menghasut…tade rehat2…
Aku mengaku…kekadang aku tewas….
Manusia memang lemah….that includes me….
hambaNya yang selalu lalai….
Lalai dari megingati PENCIPTA….yang selalu dirindu…yang selalu diingati adalah yang diciptaNya…
Ta pulak aku sedar yang selalu aku ingat/rindu tu ialah yang haram bagiku….
Satu-satunya yang layak untuk diingati/dirindui ta pulak aku ingat/rindu….
Astaghfirullah Al-Adzim…
Ya Allah…ampunkan hambaMu ini Ya Allah…
Aku khilaf...
Alhamdulillah sekarang aku mampu kawal my emotion…little by little la…InsyaAllah…
The reason why aku letakkan title I’M LETTING YOU GO AND WAIT FOR THE NEW is because aku tengah berusaha na lupakan yang haram bagiku….
Yang aku tunggu adalah yang halal bagiku….
Aku ni bukanlah manusia yang baik….
Tapi yang aku inginkan dalam hidup aku adalah insan yang baik….
Maksud aku seorang yang mampu membimbing,menegur,memimpin aku…
Seorang yang aku boleh jadikan tempat untuk berlindung,meminta nasihat/pendapat…
Aku inginkan cinta yang halal….dari segi agama dan undang-undang….
Bukan sekadar cinta monyet….
Aku selalu fikir senangnyer couple2 kat luar 2 sebut I LOVE YOU kat pasangan masing2….
Murahnyer…
Bagi aku, I LOVE YOU hanya akan aku sebut pada suami aku yang sah nanti…
Ade lagik yang aku na cakapkan…
Tapi malas na tulis panjang2….
Nty lari topic plak….
Kata aku ustazah la penceramah la..dok nasihat n membebel ta brhenti….
Urmm…mungkin ayat aku kat bawah ni jiwang sikit bagi kowang yang taw perangai aku kat luar…hehe…
Aku pown ade soft site inside my heart taw…ngee…
Pintu hati aku tertutup untuk lelaki-lelaki biasa…
Ia hanya akan terbuka kepada lelaki-lelaki yang luarbiasa yang mampu untuk membukanya….
InsyaAllah…
Ya Allah…
Hantarkan mujahidku pada saat aku perlukan bimbingannya….
Ya Allah..
Dengan izinmu, akan aku tunggu kedatangannya walau dengan apa cara sekalipun…
Sesungguhnya apa yang engkau aturkan untuk semua hambaMu adalah yang terbaik…
Ya Allah peliharalah hati,akal,amalku serta mujahidku…
Semoga cinta kami kelak dapat meningkatkan cinta kami terhadapMu Ya Allah…
Ya Allah…
Berilah aku kelapangan dan kebijaksanaan untuk mencari hikmah disebalik kejadian yang berlaku….
Ya Allah makbulkanlah permintaan hambaMu yang hina ini Ya Allah…
Amin Ya Rabb..

No comments:

Post a Comment