Saturday, August 20, 2011

kiSah seMaLam...(^-^) ssooo sswwweeettt!!!!!!

assalamualaikum...
ola...
da lama ta update blog...
malas a.k.a ta rajin a.k.a penyegan...
hehe...
tapi setelah kejadian malam semalam bersama anak saudaraku yang cute miut iaitu Nur Aleesya Balqis, aku ade idea na update blog hari ni...
tp cter ni berkenaan ttg aku n Aleesya jer...

ni la my niece....
cute kan...
da 3 minggu ta jmpa Aleesya sbb dye ta balik umah nenek dye...
babah dye ade course kat Sabah, ibu dye plak ta brani na balik ngan dye klu tade owg na jge dlm krte...
al maklum la si kecik ni nakal ckit...
tataw dok diam2...
urm...
na dimulakan crtenye..begini...
smalam bka pse kat umah my aunt a.k.a nenek aleesya...
eeeerrrhhmm...lepas geram la aku kat budak sowg ni....
da lme ta jmp...
kne dukung jer walaupun da bleyh jalan...
rindu meyh....
da lme dye ta jmp auntie dye..bleyh plak dye pggil aku kakak...
wagaga...
trase muda la plak...
wagaga...
sememangnye aku masih muda....
blm 20 thn lg yea...
aleesya ni bleyh dikatakan pemalas owgnyer...
na taw knp....
gini...
aku: eesya..kmas balik brg2 ni...
eesya: amaw3...akot3...(lari peluk aku...)
ape kes la bdk ni....
last2 aku gak yang kne kmas....
uurrmmmm..
trk la prangai dye ni...
hopefully da bsr nty ta malas cam ni da...
cut to da chase, mse aku na balik, dye tgk aku smacam je...
aku pown wat dunno je smbil pkai tdg....
dye dtg dkt ngan aku smbil angkat tangan(mnx na dkung)...
sje na mnje ngan auntie dye yg baik hati ni jap...
da siap pkai tdg aku pown dkung la si metot kecik ni sambil salam makcik2 n pakcik2 ngan spupu spapat n "spare-part" aku yang lain...
hehe..
mse kat pin2 ibu dye na amek dye (mse 2 aku ngah dkung dye)..
ibu eesya: eesya..meyh cni..acik anis na balik 2...
eesya: amaw3...(muka da na nangis..dye pluk aku kuat)
rindu sgt la 2...
ibu dye biar je...smp luar umah...
da dkt na smp kat krte aku kasi dye kat nenek dye...
na gi plak...
mse aku turn around je na jln gi kat krte si metot kecik ni nangis pye la kuat....
haha....
sian plak....
mse 2 aku trase naluri keibuan...
wagaga....
aceceh....
gatai...
insyaAllah blm lagi....
ngee (^~^)


p/s: rye ni na ehem2 ngan hubby n eesya la...
na menggatal jap...
jangan marah yea...





2 comments:

  1. wahhh....gatai hg noh..spare part..?? hehehe...lg 1 tlg kim slm sayang kt hu=bby yer...heheheheh

    ReplyDelete
  2. ehh...hubby aku 2..brani ko...
    hdp mst ade spare part...
    bru slamat...
    wagaga...

    ReplyDelete