Tuesday, May 17, 2011

mY dReAms....aaaahhhh.....

assalamualaikum...
ola...
hari ni aku na cakap psal my dream day.....
uurrmmm....on my wedding day..insyaAllah im gonna wear white jubah with beautiful purple sequins....
mesti cantik kan???
hehe...berangan la aku ni....
wedding ring plak...
check out this rings....



tp among these 4 rings I mostly preferred the 2nd ring...
simple but yet ravishing....
mr. right...I really want that...can u buy that for me...
hehehe....
anis2...berangan3...
apela....
tapi klu mr. right btl2 right for me...
klu ta dpt this ring pown tape...
asalkan bleyh bimbing ke arah yg btl.....
OMG...soooo sswweeettt!!!!

2 comments:

  1. wakakakaa.....dah matang yer ko...

    ReplyDelete
  2. haha..aku mmg da matang tp klu matang arh 2 blm spnhnyer lagi kowt...hehhe...aku sje je tls....it's not that i dreamed abt mr. right....sje tls..bosan2....tade pape makne terselit ekk....hehe

    ReplyDelete